ARA A PORTADA
- Sabadell resisteix a la quarta onada, que creix a Catalunya
Publicat el
07 d’abril de 2021 a
les 14:00
Actualitzat el
08 d’abril de 2021 a les
12:01
Es posen en marxa dues càmeres de vigilància al barri de Campoamor i Espronceda (districte 6), amb la voluntat d'aconseguir una ciutat més segura, i conseqüentment, de més qualitat. L'alcaldessa, Marta Farrés, assenyala que el sistema de vigilància s'ha instal·lat tot i no "no trobar-nos en dades preocupants"; així mateix, el principal objectiu és millorar la sensació de seguretat als barris. La instal·lació de càmeres ha tingut un cost d'uns 18 mil euros.
A hores d'ara, el desplegament del sistema de vigilància està present a Can Deu, a Can Roqueta i, a partir d'avui, a la plaça de Picasso (Campoamor) i a la cruïlla entre el carrer d’Aribau i el passeig d’Espronceda. Així mateix, el govern té previst instal·lar, en aquest 2021, més càmeres de vigilància a l’Eix Macià, a la biblioteca de Can Puiggener i a plaça d'Espanya. Es preveu que cada any augmenti el control a través dels dispositius a la ciutat.
Els aparells de vigilància representen un element més per afavorir la seguretat als barris, tot i això, l'alcaldessa, assegura que són necessaris altres factors, titllats "d'imprescindibles": La Policia de Districte, l'enllumenat i el patrullatge proper als districtes i als barris.
Bàsicament, les càmeres produeixen un efecte dissuasiu, a més d'aconseguir una sensació de seguretat. Un clar exemple, traduït amb xifres palpables, és que a Can Deu les infraccions s'han reduït un 40 per cent, respecte a la instal·lació de les càmeres de l'any 2019.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell