ARA A PORTADA
-
Els Bombers esperen el nou parc i més recursos: "Som 57 efectius treballant en un parc dissenyat per a 40" Jan Cañadell Puigmartí
-
La temporada de piscines municipals de Sabadell arriba a la recta final: quan tanquen definitivament? Jan Cañadell Puigmartí
-
FOTOS | El dimarts a la fresca de Campoamor: "menjar per a un regiment" i "cura contra la soledat no volguda" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Fundació Fluidra, Fundació Eveho i la Cambra de Comerç tanquen amb èxit la 1a edició d’Emergim Redacció
Cartells veïnals contra ERC generen una picabaralla política

- Mor Rafel Sánchez, un home de l'esport que va dedicar una vida al Club Natació Sabadell
Publicat el 14 de juny de 2021 a les 15:55
Actualitzat el 17 de juny de 2021 a les 11:18
Uns cartells veïnals que s'han repartit al barri dels Merinals i el Poblenou que carreguen contra ERC han desembocat en un episodi de tensió entre els republicans i el govern sabadellenc. Els cartells carreguen contra el grup municipal per la reobertura parcial del consultori mèdic del Poblenou i també acusen els republicans i a la Crida de "no recolzar" el nou pavelló dels Merinals. Davant les crítiques, les regidores republicanes Èlia Soriano i Francisca Maya han titllat de bustisme aquestes afirmacions, que asseguren que són mentida. "Demanem a Marta Farrés que digui als seus esbirros que retirin aquesta brossa dels nostres barris", han tuitejat.
La Junta de Portaveus, de la seva banda, ha instat a les regidores que demanin disculpes públicament en un termini de 48h. De no ser així, s'aprovarà una moció conjunta del govern PSC-Podem i Junts i Ciutadans de condemna a les paraules de les regidores republicanes. El tinent d'alcaldessa i portaveu del PSC, Pol Gibert, sosté que "s'ha redactat una declaració de condemna dels grups municipalsm però hem donat l'opció a ERC que corregeixi". El portaveu considera que aquest comentari "no compleix amb l'ètica política" i ho ha qualificat d'insultant.
També des de la Federació d'Associacions Veïnals (FAVS) han reclamat una rectificació pública de les regidores, i han titllat els seus comentaris de "lamentables" i "ofensius". Tanmateix han exigit a la direcció d'ERC que valori l'obertura d'un expedient per investigar aquests comentaris.
Notícies recomenades
-
Sabadell Una quinzena de mes molt càlida i seca a Sabadell
-
Sabadell Les notícies més destacades d'aquest dimarts 19 d'agost a Sabadell
-
Sabadell Les notícies més destacades d'aquest dimecres 20 d'agost a Sabadell
-
Sabadell Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació"
-
Sabadell FOTOS | La Gran Via, tallada parcialment per obres d'asfaltatge
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa