ARA A PORTADA
-
-
-
Josep Rull: "Que content estaria l'avi que el Sabadell torni a ser a Segona Divisió" Marc Segarra Rodríguez
-
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli Redacció
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
Sabadell controlarà el soroll de les terrasses dels bars amb sensors
Sabadell aplicarà sensors acústics per mesurar el soroll de les terrasses dels bars
- Comencen les obres que han de completar el parc del Nord
Publicat el
04 d’octubre de 2021 a
les 14:50
Actualitzat el
05 d’octubre de 2021 a les
11:14
L'Ajuntament de Sabadell preveu instal·lar una xarxa de sensors per a controlar el soroll de terrasses de bars, restaurants i d'establiments d'oci nocturn, finançada amb fons EDUSI. Aquesta és una de les mesures emmarcades en el Pla d'Acció per a la millora de la qualitat acústica de la ciutat, que està previst que es desenvolupi en els pròxims cinc anys, fins al 2025. La intenció és fer un seguiment actiu de fonts sonores, i també de la qualitat de l'aire, per a aplicar-hi accions en conseqüència.
De fet, durant els pròxims cinc anys, Sabadell preveu impulsar un total de 25 accions concretes. N'hi ha 20 orientades a la reducció de l’impacte de la contaminació atmosfèrica. Des de l'Ajuntament, assenyalen que promouran "la mobilitat sostenible, eficient i segura; l'impuls de la bicicleta; la renovació de la flota d’autobusos de transport públic urbà per vehicles menys sorollosos o el foment de la utilització del vehicle elèctric d’ús privat".
Alhora, el pla té la intenció de pacificar el trànsit, implementant zones de 30 km/h; invertir la prioritat i donar preferència als vianants a més carrers; crear itineraris de vianants; impulsar la transformació de la Gran Via; la creació d’entorns escolars segurs i sostenibles; i redefinir zones de càrrega i descàrrega.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell
-
Sabadell
Jutgen un home acusat d'abusar sexualment d'una menor a Sabadell
-
Sabadell
"És l'amor de la meva vida": conviure amb una demència sense deixar-se anar de la mà