ARA A PORTADA
-
“Fa tres anys no podia caminar”: una malaltia minoritària inspira un Treball de Recerca de premi Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Oliu veu "lògic" que el govern espanyol imposi més condicions restrictives a l'opa del BBVA Redacció
-
Àlex Cortés (Fundación Independiente): "Crec que Sabadell hauria d’estar entre les ciutats més influents d’Espanya" León Guerrero
-
-
Sabadell celebra la Festa de la Tardor del Voluntariat el 18 de novembre

- La tornada a la normalitat també es trasllada al cementiri en la celebració de Tots Sants
Publicat el 28 d’octubre de 2021 a les 13:53
L’Oficina d’Entitats i Voluntariat de Sabadell, per commemorar el Dia Internacional del Voluntariat, el proper 5 de desembre, ha preparat un programa d'activitats i un acte de reconeixement a totes les persones voluntàries Sabadell. Les activitats s’emmarquen en la sisena edició de la Tardor del Voluntariat i se celebrarà el proper 18 de novembre.
Segons dades municipals, a Sabadell hi ha més d’un miler d’entitats que treballen amb una xarxa de persones voluntàries. "Volem fer un acte de reconèixement a aquestes persones, que han estat indispensables també durant la pandèmia", ha destacat Marta Morell, tinenta d'Alcaldessa de Feminisme, Benestar animal i Participació. El tret de sortida de les activitats, però, és el proper 8 de novembre i la programació s'estendrà fins el 30 del mateix mes.
Com a novetat per a la festa d'enguany, els organitzadors destaquen la creació d'un vídeo que posa en valor la tasca dels voluntaris i una cançó que reconeix la seva feina. Auxi Gil, coordinadora de voluntariat del Parc Taulí, ha destacat que "entitats dels diferents àmbits que generen espais comuns de treball" i ha afegit que "aquest any, el fil conductor és la màgia", entesa com la capacitat de transformar l'entorn que tenen les persones voluntàries.
De la seva banda, Lídia Coll, coordinadora de voluntariat del programa Voluntariat per la Llengua de Sabadell, ha afirmat que el que mou al voluntariat és "l'enriquiment social i personal, capacitat transformació i l'il·lusió i l'entusiasme". Finalment, Judith Roca, voluntària d’Oncolliga Sabadell, ha destacat que la cançó, Junts som un sol cor, que es presentarà el proper 18 de novembre, serà un moment compartit d'alegria.
Notícies recomenades
-
Sabadell Més de 700 fidels assisteixen a la Salut a la cloenda del 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa
-
Sabadell Jordi Garcia: "La residència de CIPO serà oberta al barri de Can Gambús, volem que hi passin coses”
-
Sabadell Furor per la temporada de piscines a Sabadell: "Hi vaig des de ben petita i ara, amb els nets"
-
Sabadell Condemnen dos acusats de la peça 18 del 'cas Mercuri' per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Sabadell Festa per a celebrar la reforma del mercat de Campoamor i reclamar el projecte
-
Sabadell FOTOS | Els correfocs clouen la Festa Major de Ca n'Oriac