ARA A PORTADA
La sisena onada arriba a les escoles: mig miler d'alumnes confinats a Sabadell

- S'activarà un número de telèfon per acostar els Serveis Socials a la ciutadania
Publicat el 01 de desembre de 2021 a les 13:01
Actualitzat el 02 de desembre de 2021 a les 08:45
L'increment de contagis a la societat té el seu reflex a escoles i instituts, on comencen a arribar els efectes de la sisena onada. En conseqüència, han augmentat les quarantenes als centres educatius de Sabadell, on ja hi ha 548 persones confinades per culpa de la Covid, la majoria de les quals són alumnes.
A banda del mig miler de persones confinades, en els darrers 10 dies s'han detectat 107 positius de Covid en el sector educatiu de Sabadell. És un increment que també s'ha produït a tota Catalunya. En els darrers dos dies, hi ha dos milers d'alumnes més confinats. En total, en són més de 25.000.
Un mes i mig enrere, la Covid encara no havia entrat a les aules sabadellenques. A mitjans d'octubre, hi havia una vintena de persones confinades i es detectaven menys d'una desena de casos positius cada 10 dies.
Notícies recomenades
-
Sabadell Apareix un cartell anònim a Gràcia: "No volem les barraques al barri"
-
Sabadell Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes?
-
Sabadell Can Deu es prepara per a la seva festa major amb el sopar popular com a plat estrella
-
Sabadell Sabadell se suma al dol per la mort d'un bomber en l'incendi de Paüls
-
Sabadell Cap de setmana passat per aigua a Sabadell
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost