ARA A PORTADA
La Fundació Impulsa es consolida a Sabadell i duplica el nombre d'alumnes becats
19 estudiants han donat continuïtat al mentoratge que ofereix la corporació; 18 més, inicien la beca aquest curs 2022-2023

- La Fundació Impulsa es consolida a Sabadell i duplica el nombre d'alumnes becats
Publicat el 29 de setembre de 2022 a les 15:43
La Fundació Impulsa, que beca estudiants amb potencial acadèmic que travessen situacions d'economia familiar delicades, ha arrelat a Sabadell. Després d'un primer any de prova pilot i d'uns resultats "magnífics", segons la corporació, Impulsa enceta un nou curs 2022-2023 amb gairebé el doble de participació que l'any passat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/07/07/fundacio-impulsa-testimonis-sabadell/
Aquest nou curs, un total de 37 alumnes del municipi rebran la beca que ofereix l'organització, 19 dels quals ja estaven cursant els estudis superiors i, per tant, donaran continuïtat al primer any de mentoratge. En són 18 els estudiants que enguany rebran per primera vegada aquesta beca que els permetrà catapultar-se a un futur acadèmic i professional al qual no haurien tingut accés.
Notícies recomenades
-
Sabadell Prop de 1.500 sabadellencs comencen la Selectivitat 2025
-
Sabadell Consulta els guanyadors dels Premis Joan Oliver 2025 de Sabadell: quins textos han seduït el jurat?
-
Sabadell Reconeixement als projectes que milloren la qualitat de vida de les persones grans
-
Sabadell Ricard Ustrell rep el Premi Nacional de Comunicació Radiofònica 2024
-
Sabadell Noves marquesines de TUS en diferents punts de la ciutat
-
Sabadell La Verge de Gràcia celebra la 42a edició de la romeria: "Va ser genial"