ARA A PORTADA
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El Govern de l'Estat aprova el finançament dels dos nous intercanviadors de Rodalies i FGC Marc Béjar Permanyer
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple" Redacció
Les entitats alcen la veu: "No permetrem que el CAP Gràcia es quedi sense pediatria"
"Cal defensar un model de pediatria de proximitat i qualitat", han remarcat

- L’espectacle 'Biblioteca de cuerdas y nudos' arriba a laSala el diumenge
Publicat el 21 d’octubre de 2022 a les 12:44
La Plataforma per la Pediatria de Sabadell, amb la implicació de CCOO, UGT, SOS Pediatria i FAV Sabadell, ha alertat aquest divendres sobre la greu situació que viu la sanitat pública. Les entitats denuncien les retallades en el sector, aixecant la veu per fer front a la voluntat del Departament de Salut de la Generalitat de traslladar l’atenció pediàtrica del CAP Gràcia al CAP Centre.
"Cal defensar un model de pediatria de proximitat i qualitat", han remarcat. Els portaveus de la plataforma alerten que el model està en perill. "La professió de pediatra d'atenció primària no està suficientment valorada ni protegida", han avisat. Les darreres accions, lamenten, responen a una estratègia planificada del Departament de Salut, que pretén posar barreres a la ciutadania perquè no faci ús de tot allò que és públic i els usuaris es vegin obligats a marxar al sector privat. "No permetrem que el CAP Gràcia es quedi sense pediatria, això va en contra del model", han defensat.
Notícies recomenades
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre
-
Sabadell Banderes a mig pal a l'Ajuntament de Sabadell
-
Sabadell Sabadell tindrà servei de bus nocturn en format prova pilot (de moment)
-
Sabadell Denúncia penal per l’estat del molí d’en Mornau de Sabadell, actualment en ruïnes
-
Sabadell Clam veïnal per un carrer més segur: “Costa molt travessar”
-
Sabadell Sense ubicació per la fira d'artesans del Nadal: FANSA i Ajuntament no es posen d'acord