La rèplica és propietat de Michael Miralles, un sabadellenc amant del KITT, com es deia el protagonista mecànic de la sèrie. Ell mateix ha compartit la publicació del cos policial, que ha assegurat que la documentació estava en regla. Segons fonts policials, l'escena va tenir lloc el passat 6 de novembre, un diumenge, quan una patrulla dels Mossos d'Esquadra va aturar el vehicle a la sortida 18 de l'AP-7, al terme municipal de Santa Perpètua de la Mogoda. En poques hores, la publicació ha despertat un gran debat a les xarxes, amb més de 250 comentaris de tot tipus. Entre els usuaris, n'hi ha qui criticava la fotografia, mentre altres han defensat les tasques de prevenció dels Mossos d'Esquadra, prenent-se amb humor la fotografia. https://www.diaridesabadell.com/2019/04/10/kitt-cotxe-fantastic-sabadell-michael-miralles-knight/View this post on Instagram
ARA A PORTADA
Els Mossos aturen el cotxe fantàstic sabadellenc

- L'OAR Gràcia Sabadell femení sentencia a la segona part (18-31)
Publicat el 21 de novembre de 2022 a les 11:47
Actualitzat el 21 de novembre de 2022 a les 13:13
Els Mossos d'Esquadra han penjat aquest dilluns una publicació a Instagram d'un control de pas rutinari en què la policia catalana va aturar una rèplica del cotxe fantàstic, el mític vehicle conduït per Michael Knight en la popular sèrie de televisió.
"Fent un control a l'AP-7 hem aturat aquest vehicle que sembla sortit de la sèrie dels anys 80 El cotxe fantàstic. Li hem demanat la documentació però, per decepció nostra, no era ni KITT ni el conduïa Michael Knight", ha publicat la policia catalana a tall d'anècdota.
Notícies recomenades
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell El sud espera l’inici de la construcció de la primera residència pública
-
Sabadell Apareix un cartell anònim a Gràcia: "No volem les barraques al barri"