ARA A PORTADA
"Al Solar dels Gats estem al límit: es moren felins quasi cada dia"
El Solar dels Gats de Sabadell, el terreny al carrer de Raimon Casellas, on malviuen centenars de gats, "està al límit" segons els voluntaris i voluntàries

- Joan Mena: “Les polítiques de comerç no només demanen fer-se fotos per Instagram”
Publicat el 13 de gener de 2023 a les 14:14
Actualitzat el 13 de gener de 2023 a les 14:58
El Solar dels Gats, el nom que rep el terreny abandonat al carrer de Raimon Casellas, on malviuen centenars de gats, està al límit. Així ho adverteix Eva Fajas, la presidenta de l'Associació Solar dels Gats, que lamenta que "aquest Nadal ha estat terrorífic al solar". L'entitat, que fa dies que llença crides desesperades de suport a les xarxes socials, assegura que la situació és "duríssima emocionalment" i que els voluntaris i voluntàries ja no hi poden destinar més hores. "Entre ahir i abans-d'ahir hem autoritzat dues eutanàsies i tenim 18 gats contagiats de calicivirus", assegura Fajas, que conclou que "quasi cada dia es moren felins del solar." Per aquest motiu l'associació demana a l'Ajuntament i a les agrupacions animalistes suport immediat per alliberar els més de 130 gats que malviuen en condicions deplorables en aquest terreny abandonat.
https://www.diaridesabadell.com/2022/08/19/solar-dels-gats-malviure-animal-insalubritat-amiant/
Notícies recomenades
-
Sabadell Policies municipals de Sabadell intenten boicotejar el discurs de Festa Major de Farrés: "No em deixen parlar"
-
Sabadell Ambient festiu i gran arrencada a la fira d'atraccions de l'Eix Macià
-
Sabadell La jutgessa del cas Jubany cita Santi Laiglesia el 26 de setembre
-
Sabadell Gràcia encara la recta final d’una desena d’obres
-
Sabadell Cacen un conductor a la plaça del Doctor Robert circulant sense carnet
-
Sabadell Les escoles de pilots de l'Aeroport, cada vegada més internacionals: "Venen d'Oman, el Líban, Illes Maurici o Vietnam"