ARA A PORTADA
- Treballada victòria de l'OAR Gràcia Sabadell davant el Gavà (27-23)
Publicat el
21 de gener de 2023 a
les 20:36
Actualitzat el
21 de gener de 2023 a les
20:37
El projecte de la Ronda Nord continua generant discrepàncies. Partits com el PSC veuen molt necessària la seva construcció. Altres, com ERC o la Crida consideren que tindria un impacte mediambiental molt negatiu. Les postures són força oposades i els arguments a favor i en contra se succeeixen cada setmana. L'últim cas s'ha viscut a xarxes, on Gabriel Fernàndez (ERC) i Pol Gibert (PSC) han tornat a expressar la seva opinió, com a resposta a un article de Diari de Sabadell sobre els límits de contaminació marcats per l'OMS.
Mitjançant el seu compte de Twitter, Fernàndez ha mostrat el seu rebuig a la Ronda Nord o, com ell l'anomena, Quart Cinturó. Segons el republicà, el projecte no acabarà amb l'acumulació de cotxes i contaminació de la ciutat. Com a proposta hi afegeix un pla on demana connectar la c-58 amb Castellar i millorar la connexió amb Terrassa (N150).
https://twitter.com/GabrielFerDiaz/status/1616780999928516609?s=20&t=yz1OLsVKkwcgnwKvELP_lQ
En l'altre extrem hi trobem al regidor del PSC. Gibert, qui també ha utilitzat Twitter, creu que la Ronda Nord és necessària per millorar el trànsit i la contaminació a Sabadell. A més a més, destaca que el projecte va ser aprobada per la mateixa ERC i exigeix que es compleixin els pactes acordats. "Negar la pacificació de la Gran Via, ofegar la competitivitat de la comarca i sacrificar la millora de la qualitat de vida dels veïns/es per partidisme", ha escrit al seu tuit referint-se als republicans.
https://twitter.com/polgibert/status/1616804900058415109?s=20&t=hWt37fNKSEzsC8_KJl5kpA
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals