ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Al Llaminer li surt competència: una família del Poblenou recrea el Calendari d'Advent a casa seva Marta Ordóñez
-
Una 'papanoelada' motera a mig gas: se suspèn la ruta però es manté la recollida de joguines Marta Ordóñez
-
Ja pots aconseguir les teves entrades per anar a veure l'Ambaixador Reial: reserva-les aquí Redacció
-
Junts per Sabadell alerta els seus regidors: "L'oposició no pot ser un suport encobert" Marta Ordóñez
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
Preocupació per la salut mental dels joves: "Cada cop hi ha més ansietat i autolesions"
- L’Orquestra d’Acordions de Sabadell llueix el llarg camí de 30 anys
- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el 06 de febrer de 2023 a les 13:32
Actualitzat el 06 de febrer de 2023 a les 18:41
La salut mental i el benestar emocional dels estudiants ha esdevingut un eix prioritari en el món educatiu al llarg de les diferents etapes formatives, però especialment durant l'adolescència. La pandèmia ha fet aflorar noves problemàtiques, fins fa poc invisibilitzades, afegint reptes per al professorat.
“Els problemes relacionats amb la salut mental en joves i adolescents han augmentat notablement amb la Covid”, certifica Bàrbara Puiggalí, psicopedagoga amb experiència en la gestió i coordinació del servei educatiu EAP (equips d'assessorament i orientació psicopedagògic).
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un jardí de Can Llong es converteix en poble de Nadal: els Conejo Muñoz obren casa seva, on viu el Pare Noel... i el Grinch
-
Sabadell
FOTOS | Has vist que circula per Sabadell un vagó d'FGC diferent dels altres?
-
Sabadell
Quins dies i on puc jugar al quinto a Sabadell durant aquest Nadal?
-
Sabadell
VÍDEO | El Llaminer visita els més petits del Parc Taulí de Sabadell: "Avui és un dia molt especial!"
-
Sabadell
Mascareta obligatòria en hospitals, centres de salut i residències davant l'augment de contagis de grip
-
Sabadell
Farrés refà el Govern després de la sortida de Junts: "Mantindrem els pactes que vam fer"