ARA A PORTADA
-
Els teus fills pagaran més per quedar-se a dinar a l'escola: quant s'encareix el menjador? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Els autobusos de Sabadell (TUS) tornen a batre rècord d’usuaris amb 17,7 milions de viatges Marta Ordóñez
-
Màrius Serra: "El món del segle XXI tendeix al desconcert, només els fanàtics mantenen certeses absolutes” Guillem Plans Roca
-
Terratrèmol a Junts per Sabadell: Lluís Matas vol ser candidat mentre el partit l’intenta expulsar Albert Acín Serra
Reforç al servei d'atenció d'FGC després de les cues per adquirir la T-Mobilitat
En els últims dies la demanda ha augmentat notablement
- Un clam judoka per unir Sabadell i el Japó: arrenca la Fira Sakura Matsuri
Publicat el
14 d’abril de 2023 a
les 15:46
Aquesta setmana ha estat especialment intensa als serveis d'atenció de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). Les cues s'han acumulat per la presència d'usuaris que volen adquirir una T-Mobilitat coincidint amb l'inici del nou trimestre escolar. Davant d'aquesta circumstància, FGC ha decidit reforçar la seva operativa als Centres d'Atenció al Client de Sabadell Plaça Major, així com als de Terrassa Rambla, Plaça Catalunya de Barcelona i Plaça Espanya, també a la cpital catalana, com també a les estacions. L'objectiu és fer front a l'alta demanda de targetes del nou títol, que ha substituït la T-Jove en paper.
Així, els quatre centres de FGC amplien horari a partir d'aquest divendres i també estaran oberts en cap de setmana de 8 del matí a 8 del vespre. L'altre gran operador a Catalunya, Renfe, destaca que ha reforçat des del primer dia l'atenció al client per fer front a les peticions de T-mobilitat, que gestiona oferint números de torn. Renfe compta amb nou punts d'atenció, més que cap altre operador.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El sector immobiliari es tornarà a reunir a Sabadell en el tercer Ments Brillants
-
Sabadell
Un any del trasllat del mercat ambulant de Campoamor: “Les opinions estan dividides”
-
Sabadell
Disminueix un 0,6% la delinqüència a Sabadell: "Perseguirem la impunitat"
-
Sabadell
La plaça de Cambó tindrà noves àrees de joc infantil
-
Sabadell
Denuncien el veto a nous militants de Junts per Sabadell
-
Sabadell
El Museu d'Història rep una nova donació de material tèxtil