ARA A PORTADA
L'acusat de matar la seva parella el 2020 a Sabadell confessa el crim
El crim va tenir lloc al barri de l'Eixample després d'una discussió
- Tret de sortida a la campanya de les eleccions generals
Publicat el 06 de juliol de 2023 a les 16:24
L'acusat de matar Yolanda Zamorano el 2020 a Sabadell escanyant-la al domicili que compartien ha confessat aquest dijous en la seva declaració al judici que la va assassinar. El crim va tenir lloc al barri de l'Eixample després d'una discussió entre tots dos, que eren parella sentimental. La confessió ha arribat aquest dijous a canvi que la Fiscalia li apliqui l'atenuant de confessió.
"Estic totalment penedit i demano perdó a la família de Yolanda (la víctima)", ha dit l'acusat a la primera sessió del judici a l'Audiència Provincial de Barcelona responent preguntes de la Fiscalia. Segons l'escrit d'acusació de la Fiscalia, que l'acusat ha reconegut com a cert, la nit de l'1 al 2 d'agost del 2020, el processat i la seva parella van tenir una discussió al seu domicili de Sabadell arran de la qual la va escanyar fins a la mort.
Afegeix l'escrit de la Fiscalia que el processat va actuar amb menyspreu cap a la condició femenina de la víctima, que es va valer de la situació de vulnerabilitat d'ella pel consum d'ansiolítics i que, per assegurar que no es pogués defensar, li va clavar un cop de puny a l'estómac abans d'escanyar-la.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores