⚠ Actualitzat avís de situació meteorològica de perill (#avisosSMP) per intensitat de pluja. ⚠
➡ Dv. 08:00 h - ds. 02:00 h. ➡ Possibilitat de precipitació > 40 mm / 30 minuts ➡ Grau de perill màx.: ???? 5/6 ⏲Hora local (h) = T.U.+2 pic.twitter.com/JlZ9VhVVYK — Meteocat (@meteocat) September 14, 2023
ARA A PORTADA
-
-
El fenomen de les bugaderies d'autoservei, en creixement: "És ràpid, còmode i està bé de preu" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les obres de la Gran Via, a revisió de la ciutadania: "L'haurien de renovar sencera!" Jan Cañadell Puigmartí
-
Mig miler d'establiments amb escurabutxaques a Sabadell: "Ens trobem gent amb deutes seriosos" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De la rostisseria de tota la vida a una finestra oberta a Àsia: una història d'amor que va canviar la recepta Sergi Gonzàlez Reginaldo
Alerta per risc d'inundacions per fortes pluges a Sabadell i el Vallès
Els xàfecs poden anar acompanyats de tempesta i ratxes fortes de vent

- Els dos equips de l'Astralpool CN Sabadell avancen a la Copa Catalana
Publicat el 15 de setembre de 2023 a les 09:15
Actualitzat el 15 de setembre de 2023 a les 13:25
Ara sí, la pluja ja ha arribat a Sabadell amb força. Des de la 1 del migdia, l'aigua ha descarregat amb força a la ciutat, deixant les habituals imatges de corredisses i remullades als carrers. Protecció Civil ha activat l'alerta del pla especial d'emergències per inundacions a tot Catalunya, l'Inuncat, per la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) de pluges que poden ser intenses durant les pròximes hores, també en cap de setmana.
Al matí les precipitacions han afectat especialment les Terres de l'Ebre, i s'han anat desplaçant progressivament cap al litoral i prelitoral de Tarragona i Barcelona, fins acabar afectant al vespre sobretot les comarques de Barcelona i Girona. L'SMC no descarta pluges que poden superar els 40 litres per metre quadrat en mitja hora. També es pot superar el llindar d'acumulació de pluja de 100 litres per metre quadrat en 24 hores. Els xàfecs poden anar acompanyats de tempesta i ratxes fortes de vent.
Protecció Civil demana molta prudència en les activitats a l'aire lliure i en la mobilitat per aquestes comarques demà divendres, coincidint amb l'entrada al cap de setmana. A més, es recorda especialment no circular ni travessar rieres o zones inundables ni a peu ni amb el vehicle.
Notícies recomenades
-
Sabadell Albert Om usa els sabadellencs com a unitat de mesura dels gossos a Barcelona: "Imagina't que venen tots..."
-
Sabadell Què s'ha de fer amb els mobles i estris vells, i quina bonificació es pot obtenir?
-
Sabadell Treballar durant l'agost a Sabadell: "L'hora punta són les set de la tarda"
-
Sabadell Un camió ple de runa bolca a l'avinguda de Matadepera
-
Sabadell L’avinguda de Barberà viu un moment dolç de construcció
-
Sabadell Sabadell, de nou protagonista a 'Joc de cartes' de la mà del Rauxa