ARA A PORTADA
-
Els maquinistes, el Govern, Renfe i Adif pacten les condicions per restablir progressivament el servei de Rodalies Redacció
-
-
Els fets de Sentmenat, símptoma de la "lepenització" de la societat: "Les tesis ultra ja han penetrat en la política" Marc Béjar Permanyer
-
L'Embarcador del parc de Catalunya, empès a iniciar una nova vida: "Marxo molt satisfet del servei d’aquests 28 anys" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El manteniment de Rodalies, sota la lupa pels descarrilaments: "La infraestructura està envellida" Albert Acín Serra
Els Merinals tindrà un nou centre de serveis socials bàsics
Es destinaran uns 221.000 euros a reformar i adequar el local
- La crisi del Centre d'Esports Sabadell s'agreuja, però per ara no hi haurà decisions dràstiques
Publicat el 06 de novembre de 2023 a les 16:29
Actualitzat el 06 de novembre de 2023 a les 17:22
Continuen avançant els tràmits perquè els Merinals tingui un Centre de Serveis Socials Bàsics (CSSB) municipal. L'Ajuntament ha aprovat en la Junta de Govern Local d'aquest dilluns destinar uns 221.000 euros a reformar el local del carrer del Brasil, 18, on s'ubicarà l'equipament.
La contractació dels treballs surt tot just ara a licitació, de manera que encara queden diversos mesos fins que comencin les obres, un cop s'hagin adjudicat. El projecte preveu millorar el confort i l'accessibilitat de l'espai, amb actuacions que inclouen el desmuntatge i enderroc d'elements existents, reparació de la façana i condicionament dels espais interiors i els seus equipaments.
Aquest serà el sisè espai de serveis socials de què disposarà la ciutat, i completarà els que ja hi havia i els que també s'estan fent recentment. Dins d'aquesta xarxa municipal hi ha el nou equipament del Centre, a la plaça de la Sardana; el del centre cívic de Torre-romeu; el del nord, al centre cívic de Ca n'Oriac; i el de Can Puiggener, que també està al centre cívic del barri. Actualment, també s'estan fent les obres d'adequació del local que es posarà en marxa a la zona sud, entre el passeig dels Almogàvers i el carrer de Francesc Casañas.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Basfim: líder en desembossaments a Sabadell
-
Sabadell
Tres arbres caiguts en pocs dies a Sabadell: "Hem de construir ciutats resilients al canvi climàtic"
-
Sabadell
Més caos a Rodalies: cap tren circula el dia del retorn a la normalitat
-
Sabadell
Rodalies tornarà a funcionar aquest dijous: "Serà de forma progressiva i un dia complex"
-
Sabadell
Sorpresa i indignació a Rodalies per la suspensió del servei: "No hi ha trens!"
-
Sabadell
FOTOS | El contrast després de l'accident: silenci a Rodalies i bullici a FGC