ARA A PORTADA
Mor un motorista en un accident a Can Gambús
És la primera víctima mortal en accident a la xarxa urbana de la ciutat

- Mor un motorista en un accident a Can Gambús
Publicat el 20 de maig de 2024 a les 16:36
Actualitzat el 20 de maig de 2024 a les 17:16
Un motorista va morir diumenge a Sabadell després de caure quan circulava per la ronda de Jean Monnet, a tocar del parc de Can Gambús. Segons ha informat dilluns la Policia Municipal, el tràgic succés va tenir lloc poc després de les nou de la nit.
El motorista va perdre la vida després de patir una caiguda tot sol, de forma fortuïta, en un accident que no va tenir més implicats, segons fonts oficials. Les causes del fatal incident s'estan investigant.
Es tracta de la primera víctima mortal del 2024 en trama urbana a Sabadell. El darrer accident de trànsit a la ciutat va tenir lloc a la carretera de Terrassa, el març de l'any passat. El gener del mateix 2023, dues persones van morir a la carretera de Bellaterra. El setembre, un home de 70 anys va ser atropellat mortalment en un pas de vianants de plaça de Catalunya amb Prat de la Riba, hores abans de l'inici de la Festa Major.
Notícies recomenades
-
Sabadell Quins dies serà gratuïta la zona blava a Sabadell aquest estiu?
-
Sabadell Incendi de matinada a tocar de la residència de gent gran de Sabadell
-
Sabadell Dues obres tornen a la casella de sortida: les places de Fidela Renom i Granada
-
Sabadell S'endarrereixen les obres de la plaça de Mossèn Geis
-
Sabadell Matas qüestiona la votació de Junts: "36 persones no poden decidir el futur de Sabadell"
-
Sabadell Una incidència a la línia R4 de Rodalies a Sabadell provoca retards a diversos trens