ARA A PORTADA
- La sequera: una mirada de futur
Publicat el 10 de juny de 2024 a les 11:05
Actualitzat el 10 de juny de 2024 a les 18:28
Diumenge, un total de 157.856 persones estaven cridades a participar a Sabadell en les eleccions al Parlament Europeu, que va finalitzar amb victòria del PSC. La jornada electoral va transcórrer sense incidències greus, malgrat que sí que es va viure un incident en un col·legi del barri de Ca n'Oriac.
Allà, es va originar una picabaralla després que un dels votants es colés a la cua. Segons la informació de Ràdio Sabadell, un veí del barri va entrar al col·legi a exercir el seu dret a vot quan altres votants van deixar anar un seguit d'insults. L'home hauria respost físicament, amb empentes, cops i altres insults.
La situació va requerir la intervenció policial. L'escena va acabar sense detinguts i la votació no es va veure afectada pel succés, que va passar cap al migdia.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quan puc reservar la meva visita amb l'Ambaixador Reial de Sabadell?
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores