Des de l'entitat lamenten que els gats van passar una molt mala nit. La publicació a xarxes socials critica la conducta ciutadana durant la celebració de la revetlla. El vídeo ha provocat una allau de reaccions d'usuaris que s'han mostrat colpits pel patiment dels animals de la gatera. "Ha tingut molta repercussió. És important perquè la gent vegi el que passa realment i que serveixi perquè hi hagi més sensibilització", exposa Eva Fajas, presidenta de l’associació Solar dels Gats. En aquest sentit, apunta que no es tracta d'un problema només dels animals, sinó que també afecta persones amb capacitats diverses: "cal fer una reflexió", declara. Fajas lamenta que aquest Sant Joan ha estat pitjor que l'anterior. Per això, avisa que des del col·lectiu estudiaran la normativa per veure si es poden evitar els petards al voltant de la colònia.La vostra diversió és el seu patiment ???? pic.twitter.com/DnLfnmP711
— El Solar dels Gats (@elsolardelsgats) June 23, 2024
ARA A PORTADA
VÍDEO | La desesperació dels gats del Solar durant la nit de la revetlla
Les imatges han despertat la indignació de molts usuaris a les xarxes socials

- VÍDEO | La desesperació dels gats del Solar durant la nit de la revetlla

- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el 25 de juny de 2024 a les 10:27
Actualitzat el 25 de juny de 2024 a les 17:18
La revetlla de Sant Joan acostuma a ser una de les nits més complicades de gestionar per a propietaris de mascotes i per a tots aquells animals que viuen als carrers de la ciutat. Les detonacions dels petards provoquen en molts casos un estat que altera la vida sobretot de gats i gossos, tot i que també altres animals.
Aquesta situació es va poder experimentar al Solar dels Gats, a Sabadell. Un vídeo publicat per l'associació animalista mostra els diferents felins del grup, que comencen a córrer amunt i avall per la instal·lació pel fort soroll de la pirotècnia.
Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Els artesans del Nadal insisteixen: volen ubicar la fira a la Rambla