ARA A PORTADA
Més de mil multes per excés de velocitat a Sabadell en set dies
L'any passat els radars a la ciutat van posar una mitjana de 26 multes al dia
- Sabadell limita a set anys la permanència en un habitatge d'emergència social
Publicat el 26 de març de 2025 a les 09:32
Actualitzat el 26 de març de 2025 a les 15:08
El Servei Català de Trànsit va coordinar la setmana passada el cos de Mossos d’Esquadra i les policies locals de diversos municipis en una campanya intensiva de controls de velocitat, tant a l’àmbit interurbà de carreteres principals i secundàries com a la zona urbana dels municipis. Entre les ciutats on va créixer la vigilància hi havia Sabadell.
Fonts municipals han especificat que entre els dies 17 i 23 de març es van fer tretze controls de velocitat en diferents punts de la xarxa viària que passa per la ciutat. En total, es van denunciar 1.008 vehicles per excedir la velocitat màxima permesa a les vies.
El regidor de Seguretat de Sabadell, Adrián Hernández, va defensar que la iniciativa s'impulsava per reduir l'accidentalitat. “La velocitat és un dels elements que provoquen la sinistralitat viària al conjunt de la ciutat i, per tant, volem controlar-ho per a reduir el risc”, precisava abans del desplegament dels agents.
Notícies recomenades
-
Sabadell
On es troba cada parada de castanyes de Sabadell?
-
Sabadell
La reforma de Mossèn Geis costarà un 49% més
-
Sabadell
Demanen 12 anys de presó a un home per agredir sexualment a una menor
-
Sabadell
Empadronaments irregulars, un problema a l'alça? "Ara fem més comprovacions"
-
Sabadell
Farrés, sobre l'incivisme: "Si embruten, netejarem; si ho tornen a fer, hem de netejar més"
-
Sabadell
Acord per blindar el català a l'escola