ARA A PORTADA
L'empresa que va contractar el monitor acusat d'abusar de menors a Castellar lamenta els fets

- Najat el Hachmi porta a Macondo les mirades feministes de dones migrades
Publicat el 25 de febrer de 2020 a les 19:42
Actualitzat el 23 d’abril de 2021 a les 12:49
L'empresa que tenia contractat el monitor acusat d'abusar de menors a Castellar del Vallès, Campos Estela, lamenta els fets i assegura que quan va tenir coneixement d'aquesta dramàtica situació va activar tots els protocols necessaris, entre ells, apartar-lo del servei. Es tracta d'un home de 25 anys, veí de Sabadell, que dimecres passat va ser detingut acusat d’haver fet tocaments i fotografies íntimes a nens d’entre 4 i 10 anys a l’escola Emili Carles i Tolrà.
El sospitós és un monitor de menjador del centre, subcontractat a través de l’empresa Campos Estela, que havia fet d’instructor a colònies i sortides. L’individu va ser apartat del col·legi el gener, moment en què la direcció va activar el protocol corresponent.
https://www.diaridesabadell.com/2020/02/25/monitor-sabadell-abus-menors/
Aleshores, el centre es va encarregar d’explicar als pares que alguns infants podrien haver estat víctimes del monitor. Molts dels pares van relacionar canvis que havien percebut en el comportament dels seus fills i van decidir denunciar-ho als Mossos d’Esquadra. El presumpte abusador va ser detingut immediatament i un jutge de Sabadell el va deixar en llibertat amb mesures cautelars.
L'empresa assegura que en tenir coneixement dels fets va activar tot el protocol establert en aquest tipus de situacions: "Des que vam tenir coneixement dels fets, vam posar en marxa el protocol, de forma coordinada amb el centre educatiu i l’associació de famílies, que preveia el fet d’apartar immediatament el monitor del servei de menjador com a mesura protectora dels infants, que és la màxima prioritat per a tothom", assenyala en declaracions a aquest diari.
En aquest sentit, l'empresa manifesta el seu suport "a l’escola, a les famílies i a la seva comunitat educativa": "En tot moment, des que es detecta el cas, estem en col·laboració amb les autoritats competents", apunten.
En aquest sentit, refermen que aquesta és una situació excepcional que mai abans s'havia produït amb personal de l'empresa.
https://www.diaridesabadell.com/2020/01/31/diari-sabadell-telegram-2/
Notícies recomenades
-
Vallès L'Ajuntament de Sant Cugat demana a la Generalitat la competència per construir l'escola La Mirada
-
Vallès Del Vallès a la Xina per proclamar-se campions en un concurs internacional de bombers
-
Vallès Un viatge al passat amb el Tren Granota dels FGC
-
Vallès Dos menors ferits per apunyalament, un de molta gravetat, a Terrassa
-
Vallès El Bisbe del Vallès, Salvador Cristau, renuncia als 75 anys
-
Vallès Operació sortida: on es preveu la congestió en la xarxa viària?