ARA A PORTADA
-
-
Sabadell "Socors... necessito aigua": el crit que ha permès rescatar un home desaparegut León Guerrero
-
-
Sabadell GRÀFICS | Pressupostos de la Generalitat 2026: què li toca a Sabadell i al Vallès? Albert Acín Serra
-
Sabadell Cuca Santos (PP): "Sabadell es mereix una nova alcaldia i estem preparats per oferir aquesta alternativa" León Guerrero
En marxa les obres del carril bici de la ronda Arraona de Sant Quirze per connectar amb Sabadell
Vallès
- En marxa les obres del carril bici de la ronda Arraona de Sant Quirze per connectar amb Sabadell
Publicat el
08 de febrer de 2023 a
les 16:09
En marxa les obres. Aquesta setmana han arrencat les tasques d’execució del carril bici de la ronda Arraona amb la ronda Maiols de Sant Quirze del Vallès. En total, es preveu la construcció de 600 metres lineals d’aquest carril, que ha d’estar enllestit a finals d’aquest mateix mes de febrer. El nou itinerant enllaçarà amb el carril existent de la ronda Arraona, arribant fins a l’entrada de la rotonda, un fet que permetrà connectar amb Sabadell pel polígon de Can Feu.
L’empresa Enco Infraestructures i Serveis SL està duent a terme l’actuació en unes obres que compten amb un pressupost de 171.618,33 euros.
Aquesta nova estructura té com a objectiu afavorir la mobilitat no motoritzada, apostant per la mobilitat sostenible. L’Ajuntament de Sant Quirze celebra que el projecte incentiva de forma definitiva l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport eficient, saludable i ecològic. A més, l’itinerari connecta amb altres circuits com la Via Verda i la Universitat Autònoma de Barcelona.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat
-
Vallès
Badia incrementa la vigilància als vehicles
-
Vallès
Desperfectes a la piscina d'estiu de Polinyà després d'un intent de robatori de nit