
ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
El Fresc tanca cartell amb noms com Cesk Freixas, Pol Cruells o Ovella Xao
Cesk Freixas, Pol Cruells o Ovella Xao, entre els darrers noms confirmats

- El temps: cap de setmana amb cel serè
Publicat el 12 d’abril de 2019 a les 10:44
Actualitzat el 12 d’abril de 2019 a les 15:17
El Fresc Festival celebrarà aquest estiu la seva tercera edició, però ja s’ha convertit en un imprescindible de l’estiu sabadellenc. Fa uns dies coneixiem els primers noms confirmats -entre d’altres, Gerard Quintana, Mishima o L’Últim Indi-, i ara els organitzadors han revelat el cartell complet.
En total, seran 28 espectacles que es duran a terme entre el 26 de juny i el 22 de juliol als Jardinets de l’Espai Cultura Fundació 1859. Les noves confirmacions inclouen músics com el Cesk Freixas, el Dani Nel·lo, l’Arnau Tordera -el cantant d’Obeses- o la Il·lús Teatre Orchestra, que presentaran els seus darrers projectes. També actuaran formacions amb ànima sabadellenca com Ovella Xao, Pol Cruells, el cor Vakombà o el duo format per Eduard Iniesta i María Hinojosa.
El Fresc Festival 2019 s’obrirà una vegada més amb La Nit dels Musicals de Sabadell, dirigit en aquesta ocasió per Albert González. La gala homenatjarà el Teatre Sant Vicenç, que acaba de celebrar els seus 100 anys de vida. Aquest any, a més, el Fresc Festival estrenarà un espectacle creat especialment per a l’ocasió amb motiu de l’Any de la Colla de Sabadell. Es tracta de De cara a la paret, un recull de textos de Francesc Trabal interpretats per Jordi Vilà, Albert Ribalta i Xavier Bertran i amb música del sabadellenc Joan Alavedra.

Notícies recomenades
-
Cultura i oci Joventut de la Faràndula tanca una temporada d’"èxit"
-
Cultura i oci FOTOS | Brodas Bros il·lumina els Jardinets
-
Cultura i oci No hi havia millor lloc on ser que al Fresc
-
Cultura i oci El dia que Carlos Gardel i Schubert s’estimen
-
Cultura i oci Ernest Prunera: “He volgut transmetre una filosofia vital: tot i ser diferent, avança”
-
Cultura i oci Homenatge a Mirna Lacambra, lluitadora dels somnis dels altres