ARA A PORTADA
-
L'edifici modernista de l'antiga Caixa Sabadell incorpora millores en accessibilitat Aleix Pujadas Carreras
-
La defensa de Laiglesia demana més temps per presentar els escrits a l'espera d'un nou informe d'ADN Redacció
-
Recuperar el bosc i oportunitats laborals amb un curs formatiu: "Feia dos anys que estava a l'atur" Jan Cañadell Puigmartí
-
Del 'gol fantasma' d'Irun a l'ascens de Múrcia: els play-offs del CE Sabadell al segle XXI Marc Segarra Rodríguez
-
L'espai de Sabadell on infants i adolescents també decideixen la ciutat: “Els petits tenim el nostre punt de vista” Sergi Gonzàlez Reginaldo
Tanca la botiga Mango del Paddock de Sabadell
- Francesc Teruel: "El C.T. Sabadell ha de millorar moltes coses per ser un club del segle XXI"
Publicat el
30 de març de 2022 a
les 12:52
Actualitzat el
30 de març de 2022 a les
15:53
La multinacional vallesana dedicada al disseny, la fabricació i la comercialització de roba Mango ha decidit tancar la seva botiga del Paddock Bulevard, situat a l'Eix Macià de Sabadell. L'establiment estava operatiu des del 2018, moment en què el centre comercial va patir una remodelació integral.
La companyia, amb seu a Palau Solità i Plegamans, ha enviat un correu electrònic als clients per avisar-los de la clausura de la botiga. Des de Mango expliquen que els motius del tancament tenen a veure amb la "renovació natural del parc de botigues de la companyia". No obstant això, asseguren que la botiga que té la multinacional a la Rambla, 27, continuarà amb la seva activitat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La Nit del Teixit Empresarial arriba amb novetats
-
Diners
De Castro, nova presidenta del Gremi de la Fusta
-
Diners
BBVA celebra la reunió del Consell i les jornades de grans empreses a Catalunya
-
Diners
Banc Sabadell abona un dividend extraordinari el 29 de maig
-
Diners
El Centre Metal·lúrgic i Mr. ROC signen un acord per impulsar les empreses i l’emprenedoria del Vallès
-
Diners
Pere Carrió: “El gran actiu dels agents comercials és la confiança que podem transmetre”