ARA A PORTADA
-
Sabadell Diversos centres educatius de Sabadell ja produeixen energia solar a les seves cobertes Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Polinyà 'Conticinio' i el diccionari donen el bitllet de la final del Grand Prix a Polinyà Marc Béjar Permanyer
-
Diners El preu del carburant a Sabadell, gairebé en els mateixos valors que al març passat Jan Cañadell Puigmartí
-
Esports Ferran Costa: "L'equip ha fet un partit molt seriós i competitiu. Només ens ha faltat el gol" Marc Segarra Rodríguez
- Francesc Teruel: "El C.T. Sabadell ha de millorar moltes coses per ser un club del segle XXI"
Publicat el
30 de març de 2022 a
les 12:52
Actualitzat el
30 de març de 2022 a les
15:53
La multinacional vallesana dedicada al disseny, la fabricació i la comercialització de roba Mango ha decidit tancar la seva botiga del Paddock Bulevard, situat a l'Eix Macià de Sabadell. L'establiment estava operatiu des del 2018, moment en què el centre comercial va patir una remodelació integral.
La companyia, amb seu a Palau Solità i Plegamans, ha enviat un correu electrònic als clients per avisar-los de la clausura de la botiga. Des de Mango expliquen que els motius del tancament tenen a veure amb la "renovació natural del parc de botigues de la companyia". No obstant això, asseguren que la botiga que té la multinacional a la Rambla, 27, continuarà amb la seva activitat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Formació i Treball recull gairebé 230 tones de roba durant el primer semestre
-
Diners
Més de 2.800 llocs de treball nous en un any a Sabadell
-
Diners
BBVA dona 2 milions d’euros per ajudar els afectats pel terratrèmol de Colòmbia
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials