ARA A PORTADA
-
La tàpia, el material de la façana accidentada a Sabadell: "S'ha fet servir tota la vida" Aleix Pujadas Carreras
-
-
-
"Combino els estudis amb quatre feines" o "treballo des que feia batxillerat": els joves, cada cop més sí-sí que ni-ni Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Veïns de l'històric barri de 'Las Latas': "No podem assumir més gent, no hi ha aparcament i ens sentim empresonats" Marta Ordóñez | León Guerrero
Procés de selecció de personal per al nou magatzem d'Obramat a Sabadell
El nou magatzem s’ubica a Sant Pau de Riu-sec
- Més d'un miler de controls de trànsit pel pont de l'1 de maig
Publicat el
27 d’abril de 2023 a
les 15:41
Actualitzat el
27 d’abril de 2023 a les
16:01
L’Ajuntament de Sabadell i Obramat, la cadena de magatzems de distribució especialitzada en la construcció i la reforma, col·laboren en el procés de selecció per cobrir places vacants. En concret, el centre d'Obramat necessita seleccionar personal per al seu nou magatzem a Sabadell i preveu la incorporació de personal de venda i de caixa.
Per seleccionar aquestes persones, l’auditori del Vapor Llonch acollirà el 3 de maig una sessió informativa on se citaran les persones interessades en presentar la seva candidatura, que compleixin els requisits i encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l’empresa. Per participar les persones interessades s’han de registrar a aquesta sessió per mitjà del web municipal o l’app Vapor Llonch i aquelles que superin el primer filtre seran convocades a la sessió informativa presencial.
Les inscripcions es podran realitzar fins al 2 de maig o fins a completar l'aforament. Les persones convocades rebran un correu electrònic indicant l'hora de la sessió.
Notícies recomenades
-
Diners
Geoskop, la 'start-up' sabadellenca que preveu el clima a 20 anys vista, s’alia amb l’energètica italiana Plenitude
-
Diners
Peio Belausteguigoitia: "Volem créixer en empreses i pimes per sobre de la mitjana del sector"
-
Diners
González-Bueno assegura que el Banc Sabadell "està molt barat" i li queda un "enorme recorregut" a la borsa
-
Diners
Eurecat arriba a la dècada de vida tancant l'any amb 74 milions d'euros d'ingressos
-
Diners
Una única cambra per "reclamar l'atenció" de les administracions?
-
Diners
Banc Sabadell supera el 42% d'execució del seu programa de recompra d'accions