/ JUANMA PELÁEZ[/caption]
ARA A PORTADA
- Ministre Jordi Hereu: "No veiem bé l'OPA hostil, ni en el fons ni en la forma"
Publicat el
09 de maig de 2024 a
les 13:10
Actualitzat el
09 de maig de 2024 a les
18:28
El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, s'ha pronunciat respecte a l'OPA hostil que aquest dijous al matí el BBVA ha iniciat per prendre el control total del Banc Sabadell. Hereu ha assistit aquest matí a la Cambra de Comerç de Sabadell, en una trobada amb representants del sector econòmic i empresarial de la ciutat, per parlar sobre Reindustrialització i Transformació del model turístic.
Sobre el moviment del banc madrileny, Hereu ha estat contundent en afirmar que "els serveis financers d'Espanya tenen una bona estructura, i en aquests moments aquesta modificació podria tenir efectes indesitjables en la cohesió territorial i negatius en termes d'ocupació i en el tractament dels clients".
En aquesta línia, el ministre ha lloat el paper del Banc Sabadell des dels seus inicis, l'any 1881, per recordar que "el Banc partia d'una lògica industrial, generant un instrument financer al servei de l'economia productiva. Ens sabria greu perdre'l perquè té vocació per la indústria i per la petita i mitjana empresa, i per Catalunya i Espanya és un agent important".
Finalment, i seguint la línia del Govern espanyol, Hereu ha estat contundent en afegir que "no veiem bé l'OPA hostil, ni en el fons ni en la forma".
[caption id="attachment_299500" align="aligncenter" width="700"]
/ JUANMA PELÁEZ[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
/ JUANMA PELÁEZ[/caption]
Notícies recomenades
-
Diners
Yomovo Kia Integral Car, entre els millors concessionaris d'Europa
-
Diners
IDP desenvoluparà el bessó digital d’un sistema robòtic per collir tomàquets cherry
-
Diners
Movento obre a Badalona el seu primer concessionari BYD
-
Diners
BBVA abonarà un dividend rècord de 37 cèntims per acció
-
Diners
Lluny dels objectius marcats en matèria de descarbonització: “No anem bé”
-
Diners
El VAB del Vallès Occidental creix un 2,7% i ja supera en un 12,3% el nivell d'activitat del 2019