ARA A PORTADA
-
El nivell de formació dels joves de Sabadell: quan es despengen dels estudis? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Els vuit comerços centenaris distingits per la Generalitat a Sabadell: consulta'ls en el mapa interactiu Marc Béjar Permanyer
-
-
La carta de Marta Farrés amb els desitjos per al 2026: "Serà un any fructífer per a Sabadell" Redacció
-
Bon Preu obrirà un hipermercat Esclat a Castellar
Els treballs en el solar fa setmanes que estan en marxa
- Bon Preu obrirà un hipermercat Esclat a Castellar
Publicat el 31 de març de 2025 a les 09:29
Actualitzat el 31 de març de 2025 a les 18:10
El Grup Bon Preu planifica l'obertura d'un nou hipermercat Esclat. Ha d'arribar en els pròxims mesos a Castellar del Vallès després d'un procés de construcció de la nau entre la B-124 i el carrer de Suïssa, al costat de l'Espai Tolrà. L'estrena se sumarà a altres obertures que la companyia té programades per a aquest exercici a Cunit, l'Ametlla de Mar, Badalona, Mollerussa i Palafolls. Així mateix, la cadena obrirà vuit benzineres, previsiblement, al costat dels hipermercats.
El grup d'alimentació va tancar el 2024 amb nou establiments més després d'invertir 79 milions que han suposat la creació de més de 300 llocs de treball. L'últim mes de l'any passat, la companyia va inaugurar quatre nous supermercats després d'una inversió de 50 milions d'euros.
Bon Preu compta actualment amb uns 215 supermercats -gairebé 140 del supermercat Bonpreu, 60 d'Esclat i 15 minimercats- així com més de 60 benzineres. Dona servei a cinc milions de clients a través del seu portal en línia. La pròxima obertura apunta a Castellar.
En els últims anys, la vila ha incorporat nous establiments de distribució alimentaris, com Ametller Origen. A més, anteriorment, Consum havia rellevat Mercadona en l'equipament al costat del Mercat Municipal. L'empresa dirigida per Fernando Roig va centrar tota l'activitat a Castellar en l'espai a tocar de la ronda de Tolosa, obert el 2020.
https://www.diaridesabadell.com/2025/03/27/burger-king-castellar-obertura-nou-mcdonalds-on/
Notícies recomenades
-
Diners
Fluidra culmina l'adquisició del 27% del fabricant Aiper
-
Diners
Has sol·licitat el ‘Kit’ Digital? La Cambra t’ajuda a implementar-lo
-
Diners
Jose Racionero (AEPCRO): "Can Roqueta és un bon polígon, però calen actuacions de manteniment i millora"
-
Diners
Banc Sabadell i Zurich reforcen la seva aliança estratègica
-
Diners
Sonepar adquireix la companyia sabadellenca Grup Carol
-
Diners
Fluidra compra la neerlandesa Variopool per 21 milions d'euros