Les vendes de la T-Usual es disparen un 67% en comparació amb els abonaments similars de fa un any

La demanda de la T-Jove augmenta un 75% a la xarxa del metro de TMB

  • La Fundació 1859 Caixa Sabadell, sobre el lloguer de l'edifici modernista: "Està ben enfocat"
Publicat el 07 de febrer de 2020 a les 13:02
Actualitzat el 07 de febrer de 2020 a les 20:41

Durant el primer mes de vigència del nou esquema tarifari del sistema integrat de transport públic a Barcelona, s'han venut 266.000 unitats de la T-Usual, un 67% més que la suma de vendes dels abonaments similars vigents fa un any, la T-mes i la T-Trimestre.

La venda de la T-Jove també ha crescut i en 31 dies se n'han venut més de 53.000, un 75% més que en les mateixes dates del 2019. També han crescut les vendes dels títols socials bonificats per a famílies nombroses i monoparentals i per a aturats, amb un 35% més de demanda. En canvi, la T-casual, el títol unipersonal amb deu viatges, s'ha venut un 26% menys que la T-10 a principis del 2019.

Segons les dades de Transports Metropolitans de Barcleona (TMB), la T-Dia, per la seva banda, el bitllet unipersonal amb viatges il·limitats per a 24 hores des de la primera validació, s'ha disparat el 105% fins a les 17.300 unitats. La T-grup, per la seva banda, ha estat un 30% menys sol·licitada.

https://www.diaridesabadell.com/2020/01/12/atm-sabadell-tus-tarifes-bitllets-transport-public/