ARA A PORTADA
-
Hi haurà pantalla gegant a Sabadell per al Mundial? Sílvia Fernández Sequero | Marc Segarra Rodríguez
-
-
Alerten de la presència de caravanes habitades permanentment a Can Gambús: "Se'ls hauria d'ajudar" Jan Cañadell Puigmartí
-
El síndic avisa que "els problemes de convivència no tenen colors polítics" i "la ciutat necessita menys confrontació" M.O.
-
La Bolle s'acomiada de Sabadell després de 43 anys sent una extensió de l'Escola Pia: "Ha estat el nostre gran motor" Marta Ordóñez
L'agrupació andalusa San Sebastián de los Ballesteros posa fi a la temporada
- Les obres del parc del Nord començaran a la tardor i acabaran a finals de l'any que ve
Publicat el
05 de juliol de 2021 a
les 11:03
Actualitzat el
05 de juliol de 2021 a les
17:50
L'associació andalusa San Sebastián de los Ballesteros ha celebrat aquest cap de setmana la festa de fi de temporada a la Masia de Can Rull. Els ballesteros van gaudir del tradicional coro rociero i actuacions de ball i de playback amb Nieves Moyano, Miguel Palma, Ana Cisneros, Fina Montiel i l'artista convidada Ainhoa Garrido. En total, més d'una cinquantena de persones han volgut celebrar l'inici de la fi.
Després d'un calendari marcat per la pandèmia, l'entitat espera recuperar al cent per cent les activitats de cara al proper curs: "Hem deixat enrere esdeveniments importants, però les previsions són millors de cara al curs vinent", explica Joaquin Lesmes, president de l'associació.
Durant aquest any, les principals activitats de l'associació han quedat anul·lades: el sopar de gala, la tradicional festa de les migues, el festival flamenc en el Teatre Principal i la Romeria de San Isidro Labrador. Sí que han pogut gaudir, aquest últim mes, de la festa de la 'Cruz de Mayo' o de la Santa Creu i de la presentació de la 45a edició de la seva revista, després que l'any passat no ho poguessin fer de forma oficial.
El calendari pel curs 2021-2022 va farcit de plans: "Començarem amb la festa major de Sabadell i continuarem amb la botifarrada per la Diada de Catalunya", explica Lesmes. Els plans de l'associació també contemplen la celebració de l'agermanament de Sabadell i San Sebastián de los Ballesteros, amb un viatge al municipi andalús a finals de setembre. I també el cocido andalús, una festa prevista pel mes d'octubre.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La biblioteca Vapor Badia i la plaça de Gernika, nous refugis climàtics
-
Sabadell
Xoca el cotxe contra un fanal, dona positiu en el test de drogues i acaba traslladat a l'hospital
-
Sabadell
Obert el nou aparcament gratuït de 68 places a Can Feu
-
Sabadell
La Diputació subvenciona amb 348.000 euros l'adequació de l'antic Museu del Gas
-
Sabadell
FOTOS | Docents i famílies del Vallès tallen la Gran Via en una mobilització contra el tancament de línies
-
Sabadell
FOTOS | Nova fase d'obres de la ronda de Collsalarca: consulta quins carrers estan afectats