ARA A PORTADA
-
Sabadell “Als joves, tot el que ens surt de feina a l’estiu, s’agafa, i punt” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell "Tots els companys de promoció han trobat bones ofertes de feina": les carreres més ben pagades després de graduar-se Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Esports De la Nova Creu Alta al cim del futbol internacional: els nou campions del món que es van enfrontar al CE Sabadell Marc Segarra Rodríguez
L'onada de calor estaborneix Sabadell: fins quan durarà?
Sabadell
Ens esperen nits tòrrides, fregant els 25 graus
- L’estiu és temps de banyador, i de boli i llibreta
Publicat el
15 de juliol de 2022 a
les 14:07
Actualitzat el
15 de juliol de 2022 a les
14:10
Sabadell viu el pic de l'onada de calor, que encara es mantindrà durant dies. Va començar a l'inici d'aquesta setmana, amb temperatures rondant els 30 graus des de les 10h del matí fins a les 20h del vespre, sense treva. Moltes nits han estat tòrrides, fregant els 25 graus, la qual cosa ha alterat la son de molts sabadellencs.
És el tercer episodi d'onada de calor que viu Sabadell en els darrers dos mesos. Viurà el seu punt àlgid aquest cap de setmana, amb temperatures molt superiors a la mitjana d'altres juliols: entre cinc i set graus per sobre.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Covadonga celebra la Festa Major amb més d'una vintena d'activitats
-
Sabadell Canvis al Govern d'Illa: relleven Mònica Martínez Bravo a la Conselleria de Drets Socials
-
Sabadell
La segona estrella d'Espanya també s'ha aixecat des de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Eufòria a Sabadell per la victòria d'Espanya a la final del Mundial
-
Sabadell
On és la pantalla gegant per veure la final del Mundial a Sabadell?
-
Sabadell
La Galia i l'Encarna, un vincle que venç la distància: "És com una més de la família i me l'estimo com a una neta"