Les tempestes van afectar també la setmana passada Sabadell just a les portes del cap de setmana. En les darreres setmanes, la ciutat s'ha acostumat a rebre l'aigua a última hora del dia. Aquest divendres, el cel donarà previsiblement una treva, malgrat les precipitacions poden tornar a descarregar a partir del dissabte al migdia.@eltempsTV3 vista de Collserola des de Sabadell pic.twitter.com/0rNcdtsZ03
— Donec Perficiam (@AMAIAML) August 25, 2022
ARA A PORTADA
Els xàfecs tornen a Sabadell abans del cap de setmana
L'episodi de pluja no va passar desapercebut per a molts sabadellencs, que van compartir imatges a les xarxes socials
- ‘Eufòria’ triomfa entre els pregons de les festes majors del Vallès
Publicat el
26 d’agost de 2022 a
les 09:56
Actualitzat el
26 d’agost de 2022 a les
10:51
La pluja va arribar aquest dijous a Sabadell, deixant una precipitació acumulada de 2,9 mm durant les tres hores que va durar la tempesta, segons dades de l'estació automàtica Sabadell - Parc Agrari. Els núvols van descarregar en tots els punts de la ciutat des de les 18 h i fins a les 21 h.
L'episodi no va passar desapercebut per a molts sabadellencs, que van pujar imatges a les xarxes socials per mostrar l'arribada de la pluja aquest dijous al vespre. El xàfec no va provocar danys materials considerables, més enllà dels habituals problemes de circulació a les carreteres.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell acumula 8,1 mm de pluja fins a mig matí en un dissabte marcat pels ruixats
-
Sabadell
Una plaça amb "massa ciment": veïns del sud reclamen més verd a la Picasso
-
Sabadell
Es queden atrapats al lavabo i els han de rescatar els Bombers
-
Sabadell Detenen un home a Sabadell per intentar segrestar un nen de set anys
-
Sabadell
Reparen les escales mecàniques de l'estació de Rodalies del Nord després de gairebé un any fora de servei
-
Sabadell
Dissabte passat per aigua a Sabadell: consulta la previsió del cap de setmana