"Que diguin la veritat i expliquin tot el que realment saben"En un comunicat, la família d'Helena Jubany ha explicat que no els ha sorprès el resultat de l'analítica, però s'han mostrat decebuts per "la deixadesa de l’INTOX, que només ha fet una de les dues comparatives que el jutge li hi havia encomanat". Anteriorment, el novembre del 2022, el jutge havia demanat una sèrie d’anàlisis estadístiques i triangulació entre diferents resultats obtinguts al cos i els obtinguts a la roba de la víctima. La resposta de l'institut, detalla el comunicat, va arribar el passat 16 de febrer mitjançant un informe on "no aportava ni els resultats estadístics ni la triangulació de les diverses mostres". La família confia que la Policia Científica faci la comparativa que li ha encarregat el jutge. "També esperem que els investigats, Xavier Jiménez i Santi Laiglesia, que van mentir i es van contradir en les seves declaracions policials i judicials, diguin la veritat i expliquin tot el que realment saben sobre l’assassinat d'Helena Jubany", han manifestat.
ARA A PORTADA
-
-
Creixen els delictes sexuals a Sabadell: "Se'n regulen i se'n denuncien cada vegada més" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Màrius Serra: "El món del segle XXI tendeix al desconcert, només els fanàtics mantenen certeses absolutes” Guillem Plans Roca
-
Preocupació en un institut de Sabadell per una baralla a la sortida i alumnes gravant amb el mòbil Redacció
Les proves d'ADN al cos d'Helena Jubany no coincideixen amb Santi Laiglesia
Les proves d'ADN al cos de Jubany no coincideixen amb Santi Laiglesia, el nou investigat
- La gira dels 10 anys dels Blaumut tancarà el Fresc Festival 23
Publicat el
30 de març de 2023 a
les 14:23
Actualitzat el
30 de març de 2023 a les
18:46
El jutjat d'instrucció número 2 de Sabadell, encarregat de la investigació del crim d'Helena Jubany, ha informat aquest dijous que les proves d’ADN analitzades al cos de la víctima no coincideixen amb Santi Laiglesia, nou investigat en el cas. Segons l’examen dut a terme per l’Institut Nacional de Toxicologia i Ciències Forenses (INTOX), no s’ha trobat coincidència amb les mostres genètiques de Laiglesia al cos de Jubany.
L'auto, però, remarca que està pendent de conèixer els resultats de la comparativa amb mostres genètiques de la roba, tal com es va practicar a l'únic inculpat que hi ha a la causa, Xavier Jiménez, fa uns mesos.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La plaça de Cambó tindrà noves àrees de joc infantil
-
Sabadell
El Museu d'Història rep una nova donació de material tèxtil
-
Sabadell
Fuerteventura, Sardenya i Praga entre les 28 destinacions per a les Vacances de la Gent Gran
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: ruixats i denses nuvolades per la borrasca Regina
-
Sabadell
Llistes sanitàries a Sabadell: quants dies he d'esperar perquè un especialista em visiti, m'operi o em faci una prova?
-
Sabadell
Entra en una casa, roba objectes i diners en efectiu i acaba detingut al cotxe pel senyal dels auriculars sostrets