ARA A PORTADA
-
-
Cultura i oci La puntada de peu de Tornassol a la Casa Vilalta: el quart mural de Tintín a Sabadell Guillem Plans Roca
-
-
Sabadell Patis oberts, una eina de conciliació i lleure: "Falten espais a l'aire lliure pels infants" Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell "Amb la calor i les vacances, hem de trobar activitats perquè s'entretingui" Sílvia Fernández Sequero
Ciutadans denuncia que el Govern municipal ha anunciat obres en precampanya
Sabadell
La llei electoral no permet que s'inaugurin obres en aquest període
- Ciutadans denuncia que el Govern municipal ha anunciat obres en precampanya
Publicat el
13 d’abril de 2023 a
les 16:21
Actualitzat el
13 d’abril de 2023 a les
18:35
Ciutadans Sabadell (Cs) denuncia "l'ús partidista" que el Govern liderat per Marta Farrés està fent de la Junta de Govern Local. La formació taronja afirma en un comunicat que, en període preelectoral, la Llei Orgànica de Règim Electoral General (LOREG) prohibeix la inauguració d'obres o projectes d'obres, un fet que l'executiu local ha obviat amb l'anunci de les obres a la plaça dels Avis i Àvies de la Creu Alta, la millora de les escales mecàniques de Torre Romeu o el nou magatzem per a la policia a l'edifici de Can Marcet.
El grup municipal remarca que es tracta d'iniciatives necessàries per a la ciutat, però critica el moment en què s'han anunciat. L'alcaldable i diputat de la formació, Joan García, assenyala que "el PSC ha tingut quatre anys per fer-los, i és just ara a les portes de la campanya quan els impulsa, amb un clar objectiu d'obtenir rèdits electorals". Així mateix, sosté que el Govern ha planificat amb anterioritat obres per ser acabades ja en precampanya.
D'aquesta manera, Cs Sabadell defensa que les institucions públiques com l'Ajuntament i la Junta de Govern local han d'estar "al servei de tots els ciutadans", i en cap cas "ser utilitzades per fer campanya i tapar els forats que s'han generat durant els quatre anys de mandat".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Destapen una banda que exportava haixix a Europa després d'interceptar un taxista a Sabadell que havia recollit la droga
-
Sabadell
Arxivada la denúncia de la FAVS pel cas Diego Fuoli
-
Sabadell
Tomben la moció de la Crida per recuperar la masia de Can Llong i donar-li un ús comunitari
-
Sabadell
Paradistes del Mercat dels Merinals recuperen l'alè: "L'aire condicionat ja treu fred"
-
Sabadell
Sabadell obre la porta a un possible recàrrec sobre la taxa turística
-
Sabadell
Un any des que el CAP Concòrdia va esdevenir CSIR Concòrdia: què ha canviat?