"La prioritat hauria de ser reduir el volum de documents"La María Ángeles resumeix el sentiment d’una gran part de la societat, no només a Sabadell. “La justícia va molt lenta. En general, fa la sensació que caldria agilitzar els processos. Més que millorar equipaments, la prioritat crec que ha de ser reduir el volum d’arxius”, diu sobre les urgències de l’equipament, que van de la mà d’una ampliació dels espais. “Per sort, no he tingut massa relació amb els jutjats. Però no veig malament que es destinin esforços per millorar el seu funcionament”, sintetitza. Si un nou espai, més enllà d’aquest edifici, ha d’ajudar a aquest procés de millora, benvingut sigui”, apunta. Els costos, però, també són un aspecte a considerar en aquest procés. “Evidentment, hi ha un factor econòmic que ha de pesar a l’hora de decidir com es desenvolupa l’equipament”, analitza sobre la situació.
ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
La reforma dels jutjats de Sabadell, "una necessitat": "La justícia és lenta"
La consellera de Justícia, Gemma Ubasart, va col·locar la remodelació com una prioritat
- Fenòmens extrems
Publicat el 19 de setembre de 2023 a les 09:39
La consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart, va visitar Sabadell el passat dissabte per participar en l’acte d’homenatge al militant antifranquista, Cipriano Martos. Un dels temes sobre la taula és la reforma dels jutjats de la ciutat. Sobre aquesta qüestió, la consellera va expressar que “apostem per concentrar tot el pol judicial a l’espai actual i fent-lo créixer”, i es va comprometre a celebrar una reunió “amb operadors judicials, jurídics i Ajuntament per explicar-los el pla que tenim i rebre propostes”. Ubasart va tancar el tema afirmant que confia en el fet que el projecte fructifiqui ben aviat. El pla, iniciat per l’exconsellera Lourdes Ciuró, hauria de començar aquesta tardor.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa