ARA A PORTADA
-
-
Sabadell "Hauria de ser gratuïta tot el mes": dues setmanes sense pagar la zona blava, què en pensen els conductors? Sílvia Fernández Sequero
-
-
Sabadell Adverteixen peixos morts i aigües contaminades en un tram del riu Ripoll Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell La Crida surt en suport de la Plataforma pel Riu Ripoll contra la modificació dels usos del riu, que ja s'ha inclòs en el DOGC S. G.
Sabadell Comerç Centre: "Cal pacificar la via de Massagué"
Sabadell
Segons els comerciants, cal revitalitzar el teixit comercial amb la transformació urbanística de la Via Massagué
- Sabadell Comerç Centre: "Cal pacificar la via de Massagué"
Publicat el
09 de novembre de 2023 a
les 12:58
Actualitzat el
10 de novembre de 2023 a les
09:36
Els comerciants del Centre de Sabadell veuen amb bons ulls les obres per millorar l'estat de la Rambla, uns treballs que el govern anunciava fa uns dies i que preveuen renovar la part central. Ara bé, recorden que la via de Massagué espera el seu moment. "Sempre és una bona notícia que hi hagi inversió pública en l'eix comercial", sostenen fonts de Sabadell Comerç Centre. Posen també el focus en pacificar la Via Massagué, el tercer tram de la milla d'or comercial de Sabadell.
Des de l'associació comercial assenyalen la necessitat de transformar aquest tram. Proposen pacificar la via Massagué, ampliant també les seves voreres. "Estimularia l'oferta comercial i l'estada dels vianants", apunten. Recorden que la via Massagué connecta la Creu Alta amb el Centre i és la via d’entrada a l’Eix Central des del nord de Sabadell a peu i en autobús.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Mor el mossèn Lluís Bonet, rector de la Sagrada Família i antic vicari episcopal a Sabadell
-
Sabadell
El sabadellenc Carles Monistrol impulsa un curs per formar la nova generació d’organitzadors de l’oci nocturn
-
Sabadell
La resposta de l'Ajuntament a les plagues urbanes: "S’han triplicat els recursos per fer-hi front"
-
Sabadell
Paneroles a Sabadell: la història interminable de cada estiu
-
Sabadell
A tres dies de l’eclipsi: les ulleres s’esgoten a gairebé totes les òptiques de Sabadell
-
Sabadell
Quan la calor forma part de la jornada laboral