ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
Els municipis es reuniran amb la Generalitat per "consensuar" les ZBE
Sabadell
L'Arc Metropolità va expressar distància fa uns dies amb la proposta del Govern català
- Nova prova de sirenes per risc químic al Vallès Occidental
Publicat el
10 de novembre de 2023 a
les 09:28
Actualitzat el
10 de novembre de 2023 a les
14:02
El Parlament de Catalunya ha acordat en les últimes hores convocar de manera urgent els representants dels municipis afectats per "consensuar" la proposta de decret per aplicar les zones de baixes emissions (ZBE). La reunió encara no té data definida.
Dijous, una quinzena d'entitats ecologistes van signar un document per expressar el seu neguit envers la "manca de compromís" de la Generalitat i els partits polítics catalans per implantar ZBE. Així, van fer una crida "al seny i la coherència" dels diputats al Parlament perquè "de manera urgent" promoguin la posada en marxa de ZBE "eficaces" i que tinguin un efecte real en la mobilitat i en la reducció d'emissions.
La decisió aprovada al Parlament arriba dues setmanes després que els municipis de l'Arc Metropolità acusessin el Govern català de donar l'esquena a les localitats afectades per la implementació de les zones de baixes emissions. En un comunicat, l'organisme supramunicipal va demanar que es treballés conjuntament i tenint en compte les particularitats de cada territori a l'hora d'aplicar el model de mobilitat.
A final de mes, la Junta de Govern a Sabadell va anunciar que va rebre 4.927.659,33 euros dels Next Generation, que l’executiu local ara haurà de destinar a la ZBE i a avançar cap a un transport urbà més sostenible. El repte és utilitzar aquests milions per complir amb els objectius de tenir una mobilitat més neta a la ciutat.
https://www.diaridesabadell.com/2023/10/24/zona-baixes-emissions-sabadell-3/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
Batucades, sopars populars i concerts: la Festa Major de la Serra d’en Camaró torna amb força
-
Sabadell
Dia de l'Orgull LGTBI+ a Sabadell: horari de la manifestació i la festa
-
Sabadell Una bala irromp en un habitatge de Sabadell durant la revetlla de Sant Joan: els Mossos investiguen un possible tret a l’aire