David Mascort, en una imatge d'arxiu | ACN[/caption]
ARA A PORTADA
La Generalitat flexibilitzarà les restriccions del pla de sequera
Un dels grans punts de debat entre les parts és l'obertura de les piscines municipals
- Consulta les inversions a Sabadell de la proposta de pressupostos 2024
Publicat el
06 de març de 2024 a
les 10:38
Actualitzat el
06 de març de 2024 a les
16:47
El conseller d'Acció Climàtica, David Mascort, ha avançat que la setmana vinent o l'altra es faran les modificacions del pla de sequera, una "flexibilització" de les restriccions que respondran a les propostes fetes durant el ple monogràfic de sequera fa un parell de setmanes. "Estan en tràmit", ha dit.
Així ho ha afirmat durant la sessió de control al Govern al ple del Parlament després d'una pregunta del PSC. En la mateixa intervenció, també ha assegurat que les obres d'ampliació de la planta potabilitzadora del Besòs estan "en marxa".
[caption id="attachment_291511" align="alignnone" width="700"]
David Mascort, en una imatge d'arxiu | ACN[/caption]
David Mascort, en una imatge d'arxiu | ACN[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"