ARA A PORTADA
El moviment veïnal del Vallès reclama actuar urgentment per retirar l'amiant de les ciutats
Denuncien que l'any passat s'hauria d'haver fet un cens del material existent i demanen un full de ruta clar
- La UAB condemna el boicot a una professora d'Antropologia acusada de transfòbica
Publicat el
07 de març de 2024 a
les 09:49
La Coordinadora del Moviment Veïnal del Vallès reclama al Govern i als ajuntaments que accelerin el procés per retirar l'amiant dels edificis públics i privats. El col·lectiu ha denunciat aquesta setmana el retard en el cens que hauria de determinar on es troben les peces de fibrociment en cada localitat, que hauria d'haver estat acabat l'any passat.
De la mateixa manera, exigeixen a les administracions un full de ruta clar per actuar i eliminar els elements que continguin aquest material, que asseguren que segons l'OMS ha provocat la mort de 100.000 persones per càncer de pulmó. El col·lectiu ha anunciat que té previst reunir-se amb el director de l'Agència de Residus de Catalunya, Isaac Paraire, el proper 12 de març.
Notícies recomenades
-
Vallès
Els militars de l'UME abandonen el dispositiu de la pesta porcina africana
-
Vallès
Les reines dels ous i les patates cuinades a foc lent: "Fem truites fins i tot de croissant i xocolata"
-
Vallès
Deu setmanes convivint amb la pesta porcina, més de cent senglars morts i un ball de restriccions: "Vivim amb incertesa"
-
Vallès
Queixes per les "deficiències" al camp de futbol municipal
-
Vallès
La baixada de la natalitat arriba a les aules: l'eliminació de línies sobrevola els pupitres
-
Vallès
Badia comença el procés per construir l'anhelada residència de gent gran