ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa Aleix Pujadas Carreras
Marta Farrés defensa els beneficis dels PGE per Sabadell
- Líders en polivalència
Publicat el
18 de gener de 2019 a
les 13:03
Actualitzat el
18 de gener de 2019 a les
18:57
Els Pressupostos Generals de l’Estat preveuen diferents inversions a Catalunya. El paquet es focalitzarà principalment en infraestructures, però també en polítiques socials. L’alcaldable del PSC, Marta Farrés, ha defensat aquest divendres les implicacions que tindran per Sabadell, acompanyada del diputat socialista al Congrés José Zaragoza.
Farrés celebra que els pressupostos tirin endavant l’estudi del Quart Cinturó, una infraestructura que considera “vital”. “Ara s’està acabant el tram entre Abrera i Terrassa. La ciutat veïna s’obrirà al Baix Llobregat. Això, a nivell empresarial és un element de competitivitat que ells tindran i que si nosaltres no ho fem, no ho tindrem”, assegura la candidata socialista a l’alcaldia. Farrés s’ha mostrat molt crítica amb la postura de l’actual govern municipal. “El govern de la ciutat no s’ha posicionat, i això és un error gravíssim”, considera.
Els socialistes tenen clar el traçat que hauria de seguir la Ronda Nord. “Creiem que ha de passar per l’avinguda de les Palmeres”, assegura Farrés, i recorda que sense desbloquejar el debat per la construcció d’aquesta infraestructura “no es podrà abordar el debat de la Gran Via”.
En quant a les infraestructures ferroviàries, l’alcaldable socialista ha aplaudit la inversió que l’estat preveu fer a l’aeroport de Sabadell, espai que considera “vital”, i també la decisió de construir un bypass ferroviari entre la R8 i la R4 a Barberà del Vallès. “Això suposarà una millora per desplaçar-se a Granollers, actualment s’ha de baixar a Barcelona”, ha explicat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Nou toc d'atenció a Fuoli, aquest cop, des de la Moncloa
-
Sabadell
Crema una zona forestal al costat de la Masia de Can Deu
-
Sabadell
Una sabadellenca, entre les millors notes de la Selectivitat 2026 a Catalunya
-
Sabadell
El ple rebutja la construcció de la biblioteca de Gràcia
-
Sabadell
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"