ARA A PORTADA
- El Sabadell torna a Calahorra vint anys després en una situació similar
Publicat el
25 de gener de 2023 a
les 09:51
Actualitzat el
25 de gener de 2023 a les
11:14
La presidenta local del Partit Popular (PP), Cuca Santos, ha estat designada de forma oficial com a candidata a l'alcaldia de Sabadell. Així ho han determinat els comitès electorals de Barcelona i Catalunya. Els populars veuen en ella l'oportunitat de tornar al ple de l'Ajuntament de Sabadell.
El partit es mostra confiat i sostenen que s'està enllestint un projecte polític “ambiciós”. Segons Santos, “és un programa per mitjà de fer cas a les demandes dels ciutadans”. Entre les seves preocupacions, es troba combatre les "ocupacions il·legals", fomentar la Formació Professional i impulsar la creació d'empreses a Sabadell, entre d'altres.
Santos ha estat la presidenta del PP a Sabadell des de fa tot just un any. Els populars van perdre la representació a l’Ajuntament de Sabadell després de les eleccions del 2019, una situació que no s’havia produït en les darreres dues dècades. De fet, el PP va treure els seus millors resultats en les eleccions de 1995, quan aconseguia tres regidors i el 10% dels suports.
Des d’aleshores, els suports es van mantenir força estables amb dos regidors, entre 1999 i 2015, mentre que en el mandat 2015-2019, lluitava per la permanència al ple un únic regidor, l'aleshores portaveu del PP, Esteban Gesa.
https://www.diaridesabadell.com/2022/06/20/pp-sabadell-eleccions-2023/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals