ARA A PORTADA
-
Alícia Romero: “Més finançament per a la Generalitat serà més finançament per als ajuntaments” Albert Acín Serra | Laura Massallé
-
El CE Sabadell es queda a zero davant de l'Alcorcón, però manté la distància al capdavant de la taula Marc Segarra Rodríguez
-
El repte d'un riu Ripoll de 40 quilòmetres i obert a la ciutadania: "El seu rol és vital" Marc Béjar Permanyer
-
-
El traçat de la ronda Nord, a debat entre els veïns: "Soterrat, millor"
Els sabadellencs del barri de Can Deu expressen els dubtes sobre la viabilitat econòmica i els terminis previstos
- VÍDEO | Com serà el simulacre d'emergència a Sabadell?
- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el 13 de setembre de 2023 a les 11:30
Actualitzat el 13 de setembre de 2023 a les 17:50
L'execució de la ronda Nord de Sabadell i Terrassa per connectar amb Castellar és una de les qüestions constantment d'actualitat. La setmana passada, el Diari va publicar les intencions de l'Ajuntament sabadellenc sobre el traçat de la infraestructura, que continua sense estar definit, així com tampoc el calendari previst.
Segons el document presentat, el consistori vol que la futura carretera entre les dues capitals del Vallès i Castellar passi per sota de la ciutat. Una proposta de màxims al Govern de la Generalitat, amb més de sis quilòmetres de carretera amb tuneladora, utilitzant una tècnica similar a la de l’ampliació d’FGC.
Notícies recomenades
-
Sabadell
“Per als usuaris, Rodalies és una loteria”
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem vol reactivar el parc de Can Rimbles
-
Sabadell
El consum d'aigua puja gairebé un 6% en un any a Sabadell
-
Sabadell
Denuncien un home a Sabadell per tenir més d'una vintena de galls de baralla en condicions deficients
-
Sabadell
La Crida per Sabadell planteja un espai de memòria per als exiliats de la ciutat
-
Sabadell
Llevar-se a Banyoles o Vic i anar a fer classe a Sabadell: "Faig tres hores diàries de cotxe. Arribes amb angoixa i nervis"