ARA A PORTADA
El Parlament insta el Govern a "desencallar" la ronda Nord
Sabadell
El projecte continua sense veure la llum
- Fins a 400 euros de multa per als propietaris de gossos incívics
Publicat el
23 de novembre de 2023 a
les 15:13
El conveni de la ronda Nord de Sabadell, Terrassa i Castellar continua sense veure la llum després de l'acord entre Estat i Generalitat el passat mes de juliol. Ara, el Parlament ha instat el Govern a "desencallar" els projectes "crítics i determinants" de Catalunya com la ronda o l'ampliació de l'aeroport.
En aquesta línia, la moció presentada per PSC-Units demana que "s'inverteixi" en aquestes infraestructures per tal de "millorar la competitivitat". Una postura que va en la línia de l'Ajuntament de Sabadell, que va demanar celeritat per iniciar el procés de construcció de la carretera per acompanyar la inversió en empreses catalanes d'una millor xarxa de comunicació.
ERC s'ha abstingut sobre aquesta qüestió. Després de signar l'acord per al protocol de la futura infraestructura, els terminis no s'han complert i el calendari per iniciar les obres continua sense estar fixat.
https://www.diaridesabadell.com/2023/11/14/ronda-nord-inversio-empreses-sabadell-mobilitat-ajuntament-generalitat/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell