? Agressió racista per part de la seguretat de Waka Sabadell. Un jove ha rebut una brutal pallissa aquesta matinada després que els porters li neguessin l'entrada al local. pic.twitter.com/IZzcZWVOAD
— Joan Gálvez Pausas (@joangalvezfoto) November 1, 2021
ARA A PORTADA
Agressions, denúncies i multes: el llarg historial de Waka Sabadell
Els casos se succeeixen sense que s'hagi trobat, ara per ara, cap solució

- La comèdia 'M'esperaràs?' torna a la CavaUrpí Sabadell
Publicat el 03 de novembre de 2022 a les 14:05
Actualitzat el 03 de novembre de 2022 a les 16:58
La discoteca Waka Sabadell (Sant Quirze del Vallès) s'ha associat inevitablement des de la seva obertura a denúncies, multes i agressions que s'acumulen en un llarg historial de casos. L'últim episodi va passar a les portes de la discoteca, el passat dilluns, 31 d’octubre, coincidint amb la festa de Halloween. En un vídeo, es pot veure com un treballador de seguretat del local d’oci nocturn fa caure violentament a una menor.
Però la llista d'incidents i conflictes no ha parat de créixer. L'espai d'oci nocturn acumula prop de 200 actuacions policials registrades en un any, amb gairebé una cinquantena d'agressions i més d'una trentena de detencions.
Entre els casos de més gravetat, s'han denunciat tres violacions. El passat mes de març, dos joves van entrar a presó per la violació d’una menor d’edat a l’exterior de la macrodiscoteca, situada al polígon de Can Torras-Can Llobet.
En un altre dels capítols amb més ressò mediàtic, diversos assistents, a través d'un vídeo publicat a xarxes, van denunciar una agressió racista que s’hauria produit el novembre del 2021. Segons aquestes fonts, agents de seguretat del local d’oci nocturn haurien denegat l’entrada a la persona agredida, que posteriorment va rebre una brutal pallissa.
Notícies recomenades
-
Sabadell Genís Roca: "Amb la IA necessito regles del joc, però ningú les pot posar a tot el món”
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"
-
Sabadell FOTOS | Un miler de persones clamen a Sabadell per la pau a Palestina
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"