ARA A PORTADA
-
-
L'impagable testimoni de les persones més longeves a casa nostra: "Veure el cent imposa!" Marc Béjar Permanyer
-
-
El món empresarial català avisa a Pedro Sánchez dels riscos de l'opa del BBVA al Banc Sabadell Redacció
-
El cardenal amb arrels a Sabadell present al conclave: "Ha estat un privilegi parlar amb Lleó XIV" Jan Cañadell Puigmartí
Qui és qui de La Manada de Sabadell?
Tres membres són a presó, un altre no identificat i un fugit

- Sol Picó es transforma en 'vedette', dissabte al Teatre Principal de Sabadell
Publicat el 02 de març de 2023 a les 14:05
Actualitzat el 02 de març de 2023 a les 15:53
El Tribunal Suprem ha acordat elevar les penes de presó per als tres condemnats per la violació en grup a una noia de 18 anys a Sabadell. Els fets es remunten a la matinada del 3 de febrer del 2019 en una antiga sucursal bancària abandonada, a Can Feu.
Després de l'enduriment de les condemnes, Mohamed A., principal autor material, ha passat de 22 a 28 anys de privació de llibertat -16 com a "cooperador necessari" (vuit per cadascuna de les dues agressions sexuals) i 12 com a responsable de la violació-.
També es considera autor material Khalid O., que va fugir del país aprofitant la llibertat provisional, del qual hi ha proves concloents per afirmar que va tenir una participació activa en l’agressió sexual. A més, segons les mateixes proves d'ADN, hi hauria un tercer violador que no ha pogut ser identificat.
Paral·lelament, hi ha dos implicats més: Jawad B. i Redouane O., que havien estat condemnats a 13 anys i mig de presó com a còmplices, són ara considerats per l'alt tribunal "cooperadors necessaris" i veuran augmentada la pena fins als 24 anys de privació de llibertat. Per la seva banda, Mustapha B., que també va declarar en el judici, va quedar en llibertat en descartar-se que participés en l'agressió sexual.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Floreix la primavera a Can Feu-Gràcia
-
Sabadell El Bisbe del Vallès celebra la tria de Lleó XIV: "Han estat significatives les seves primeres paraules, desitjant la pau de Crist Ressuscitat”"
-
Sabadell Milloren el sobreeixidor del riu Ripoll a Jonqueres per reduir l'erosió de l'entorn natural
-
Sabadell Quan la jubilació es transforma en ajuda pels altres: "M'agrada fer voluntariats"