Pol Cruells: «Sóc el típic bandautor, però amb un so més nord-americà»

Poc es pensava Pol Cruells que faria tan aviat un Palau de la Música, encara que fos de teloner al primer dels dos recents concerts d’Els Amics de les Arts. Després d’aquest privilegi multitudinari, aquest divendres presenta el seu primer disc, Passeu, passeu…, amb reminiscències del bluegrass i el country nord-americà, a l’auditori de la UES (21.30h; entrada lliure). Cruells és un «bandautor» que autodefineix la seva música com a «folk romàntic» i busca una estètica que deu sobretot a les seves primerenques influències de Neil Young, Kris Kristofferson o Johhny Cash, junt amb gustos més actuals com Chris Isaak, Calexico, Wilco o Josh Rouse. El disc està gravat al Vapor Studio de Sabadell amb el tècnic Josep Tvurdy i la producció de Valentí  Adell.

Aquesta entrada va ser creada a Espectacles. Marca el permalink. Publicar un comentari o deixa un trackback: URL del Trackback.

Un Comentari

  1. Creat 10 febrer, 2011 en 23:46 | Permalink

    Us hi esperem! vinga! animeu-vos i passeu per la UES!

    Pol

Un Trackback

  1. [...] This post was mentioned on Twitter by polcruells, Diari de Sabadell. Diari de Sabadell said: Pol Cruells: «Sóc el típic bandautor, però amb un so més nord-americà» http://bit.ly/ewiVXi [...]

Publica un comentari

El teu correu mai és compartit ni publicat. Els camps obligatoris estan marcats *

*
*

Pots utilitzar aquests HTML tags i atributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>